luni, 8 ianuarie 2018

''Tipografiate'' cu potential mare de cercetare

Cateva piese scoase dintr-un pliculet,pe care-l achizitionasem acum cativa ani,mi-a dezvaluit inca o data frumusetea filateliei.Timbre pe care cei mai multi le ignora,mie-mi provoaca un adevarat entuziasm.Aceste ''tipografiate'', arata un potential real pentru pasionati.Nu le-am verificat prea bine,asa ca unele varietati ar putea fi doar in imaginatia mea.Pentru a pastra viu sentimentul''descoperirii'',nu voi pune sageti,suliti,bare de directie sau alte elemente ajutatoare. :)













Desi un ban va poate da fiori pe sira spinarii,incercati sa ramaneti calmi,si sa analizati marcile cu mult sange rece.

2 comentarii:

  1. oare nu ar trebui semnalate toate greșelile astea oficial? Chiar nu putem să le avem cuprinse într-un viitor catalog specializat? Am găsit recent acest 1 ban(cu și fără supratipar roșu) pe niște cărți bisericești vechi, pe care un preot de acum 100 ani le primea în parohie! cum ar trebui păstrate? Sunt multe și voluminoase(nu intră în nici un fel de clasor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca sunt prea multe varietati pentru a fi catalogate,dar raman placute ochiului.

    RăspundețiȘtergere